Tävling



Har Precis Startat bloggen :) och jag gjorde även den för att jag uppdaterar på min andra blogg http://makeawave.blogg.se och då såg jag även att justindrewbieber.blogg.se har en tävling då hon delar ut designer som är sjukt fina ( bieber designer ) så jag är då med och tävlar!

Här är inlägget till tävlingen

Det jag nog gillar mest med Justin är hans personlighet, rösten, hans humor, hans leende , hur han dansar, hur han bryr sig om sina fans, hans romantiska sida ( det bevisar han genom sina låtar ) och även hans hår.  Tror aldrig någon har haft sån frisyr förut .. speciellt när han skakar på huvudet.


Jag är med och tävlar om design nummer 1 eller 3 ;) så jag hoppas jag vinner!
wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0